Informační systém Domsys pro každého z našich klientů.

Využíváme moderního online systému Domsys pro ekonomickou správu SVJ, bytového družstva či nájemního domu.

Přihlásit se do portálu můžete kliknutím na tlačítko.

Nevíte si rady? Vše vám rádi vysvětlí naši zaměstnanci. Neváhejte nás kontaktovat.

Domsys od nás získáváte automaticky a zdarma.

Přístup do rozhraní Domsys zařizujeme automaticky pro každého, kdo přichází do naší správy a stává se naším klientem.

Co vám Domsys přináší?

  • Uložiště dokumentů – všechny důležité dokumenty po ruce
    Veškeré důležité dokumenty uložené v systému Domsys jsou dostupné odkudkoli a kdykoli. A přehledně! Můžete si je na kliknutí zobrazit, případně odeslat emailem. Dokumenty jsou navíc automaticky zálohované a tak je riziko, že by se s nimi mohlo, něco stát zase o něco nižší.
  • S veškerými daty na dosah vám už nic neunikne
    Každý z klientů a každý vlastník má přehled o všech svých smlouvách i fakturách a nebo kolektivních smlouvách domu. Můžete si také jednoduše zobrazit sestavy či vyúčtování a zápisy ze schůzí.
  • Domsys pohlídá důležitá data v kalendáři
    Domsys také umí hlídat například konec nájemních smluv či termíny revizí. Dokáže tak včas připomenout, že je například potřeba objednat prohlídku výtahu.
  • Zjednodušení administrativních procesů
    Přístup k důležitým dokumentům máme i my. V případě chybějících podkladů je jednoduše uvidíme v domsysu.
  • Moderní informační systém
    Domsys je rychlý, intutivní a splňuje veškeré standardy pro dnešní dobu. Neustále se zlepšuje a přináší nové funkce, které zjednodušují organizaci dokumentů a informací. Také klade důraz na uživatelskou přívětivost a jednoduše se používá.
  • Dostupné také z mobilního telefonu
    Domsys si můžete stáhnout také do svých mobilních telefonů s operačními systémy Android a iOS. Veškeré informace pak budete mít všude s sebou.

Jak se systémem Domsys pracovat?

Veškeré důležité informace najdete na stránkách podpory systému Domsys. A pokud byste si nevěděli rady, tak nás neváhejte kontaktovat.